Het evenement dat niemand wil missen
Artikelomschrijving
Met een goed evenement kun je nieuwe klanten aantrekken, je zichtbaarheid in de markt vergroten en collega’s betrekken bij de nieuwe strategie. Je kunt mensen verrassen, activeren, verbinden en inspireren. Het evenement dat niemand wil missen helpt je om jouw evenement tot een groot succes te maken. Erik Peekel geeft veel inzichten en tips om jouw evenement op zo’n manier te organiseren dat niemand het wil missen. Van het ontwerp van je programma tot en met de evaluatie krijg je grip op de organisatie van jouw evenement. In dit praktische boek lees je: - hoe je een boeiend evenement ontwerpt - wat er allemaal komt kijken bij de organisatie van jouw evenement - hoe je je doelgroep kunt overtuigen in het uitnodigingstraject - 12 werkvormen om deelnemers met elkaar in gesprek te brengen - welke apps en technologie je kunt toepassen - hoe je het effect van je evenement kunt meten - hoe je na afloop het bereik en de impact van je evenement vergroot Dit boek is bedoeld voor iedereen die een zakelijk evenement organiseert: symposium voor klanten, congres, brainstormsessie met collega’s, strategie-meeting, netwerkborrel, productlancering, afscheidsreceptie van een directeur of deelname aan een vakbeurs.
Specificaties
Auteur | |
ISBN/EAN | 9789082331240 |
Artikelomschrijving
Met een goed evenement kun je nieuwe klanten aantrekken, je zichtbaarheid in de markt vergroten en collega’s betrekken bij de nieuwe strategie. Je kunt mensen verrassen, activeren, verbinden en inspireren. Het evenement dat niemand wil missen helpt je om jouw evenement tot een groot succes te maken. Erik Peekel geeft veel inzichten en tips om jouw evenement op zo’n manier te organiseren dat niemand het wil missen. Van het ontwerp van je programma tot en met de evaluatie krijg je grip op de organisatie van jouw evenement. In dit praktische boek lees je: - hoe je een boeiend evenement ontwerpt - wat er allemaal komt kijken bij de organisatie van jouw evenement - hoe je je doelgroep kunt overtuigen in het uitnodigingstraject - 12 werkvormen om deelnemers met elkaar in gesprek te brengen - welke apps en technologie je kunt toepassen - hoe je het effect van je evenement kunt meten - hoe je na afloop het bereik en de impact van je evenement vergroot Dit boek is bedoeld voor iedereen die een zakelijk evenement organiseert: symposium voor klanten, congres, brainstormsessie met collega’s, strategie-meeting, netwerkborrel, productlancering, afscheidsreceptie van een directeur of deelname aan een vakbeurs.
Specificaties
Auteur | |
ISBN/EAN | 9789082331240 |